Sunday 9 October 2011

Burger!

kalau nk crita pasal mkn mesti aku tak missed punya lah!
thehehe..

sebut je beger=burger mesti korang terbayang beger mcD.
xdaknya aku nk crita pasal kelebihan beger mcD ni..aku bkn minat beger mcD tw..
ikut la nk kata aku ni kolot ke,noob ke,ape-ape je la..
aku x heran..wuhuhuhuhahahahahaha..LOL ok..

beger yg aku maksudkan beger Malaysia..
korang tak tawu beger Malaysia??

meh aku nk gambarkn cmna bentuk beger Malaysia.
dia sejenis kuih
inti dia letak sambal ikn bilis
kadang-kadang ade timun..kadang-kadang tak dak timun
dia seakan-akan cucur badak (coq badak kata org utagha)
dia belah tengah-tengah sama cm beger.
hhaaaa..boleh gambarkn x?

ni yg aku jumpak kt google image :


p/s :teringin la nk buat pulak..tp xtw la bila..>,<

No comments:

Post a Comment

my simple rules-you comment,I follow you..(:

hajat si izzah :

buat blog baru dah tercapai
ambik lesen kereta
ada pakwe(Zaim) paaaaling sweet di abad ini dah tercapai
nak habiskan diploma(tak sabar dh ni)huhu
dah masuk umur 20tahun ni(2011)
Page Graphics, Tumblr Reblog Graphics
daisypath