Wednesday 12 October 2011

Sedih

kalau nk gambarkan perasaan aku skarang ni...


semalam abah dah buat aku rasa terharu sbb laptop aku yg rosak selama ni dh elok balik..
abah dah hantar laptop aku yg rosak tu kt kedai..dan harga repair laptop ni hampir2  RM400 
dan aku akui bnyk lagi jasa umi dan abah yg tak terbalas..

tapi kdg2 tu aku rasa yg aku ni cm terpinggir jugak..
ye la..aku ni lulusan poli je..
dpt diploma ke ntah la..serius aku seriau bila aku terpikir masa depan aku jd cmna..

aku tak tawu apa yg bakal Allah bagi aku..tapi aku sentiasa harap dan bdoa smoga aku dapat membalas jasa-jasa umi ngan abah aku..

BANYAK SANGAT..
tak terkira...

walaupun kadang2 aku rasa rendah diri..tapi aku still berharap aku BOLEHHHH!!!

No comments:

Post a Comment

my simple rules-you comment,I follow you..(:

hajat si izzah :

buat blog baru dah tercapai
ambik lesen kereta
ada pakwe(Zaim) paaaaling sweet di abad ini dah tercapai
nak habiskan diploma(tak sabar dh ni)huhu
dah masuk umur 20tahun ni(2011)
Page Graphics, Tumblr Reblog Graphics
daisypath