Monday 3 October 2011

kata hati

 KALAU aku jadi Jutawan


  1. mestila nk pergi haji dan umrah ngan parents aku..

2. Of coz la aku nk dermakan sebahgian dr duit aku tu kpd fakir miskin..
3.Aku nak pergi negara yg aku naaakkkk sangat2 pergi..
Korea!hoho
4.aku nak pakai kereta Nissan X-trail!
(itupun kalau ada lesen kereta la)ngeee..:P

5.Aku nk makan makanan yang sedap..banyak-banyak..
6.dan aku nk tubuh sekolah berdasarkan bakat..
hahahaha..
7.Shopping,shopping,shopping(perempuan kn..)hehehe
8.dan lain-lain la yg boleh dimanfaatkan..(:

p/s : geram sgt2 bila aku dpt tawu yg sesetengah org kaya kedekut  siap mintak diskaun  nak bayar zakat.
SELFISH!

imej credits google image

11 comments:

  1. itu hajat sblm kayo..tp bilo dah ado duit..
    lupo semuo tu..dah ado keto bosa..nak bosa lagi..
    bilo nak mkn sodap ..oder tak ingat dunio..mkn eh sikit ajo..
    bilo ado mintak derma..bg sepusen yo...
    zakat?..lansung lupo
    hahahha

    ReplyDelete
  2. Mak aih..kalau den kayo..den nak buat semua yang den angan2kan jadi kenyataan.. :)
    Nak senarai kang nnt x terlarat nak senarai lak..hehe :P

    ReplyDelete
  3. bagusnya..harap2 boleh jadi jutawan..tak mustahilkan...singgah dan follow..

    ReplyDelete
  4. apek poyo-betul2..diorang tu tamak,tak bersyukur atas apa yg diorang dh dpt..
    tu la dipanggil dugaan.

    Cik Ice-haha..banyak kn..sy pun ada lagi yg tak tersenarai tu..hehe

    ReplyDelete
  5. anitadiana-amin2..
    dan kalau dh jd jutawan nnt,kita bantu naikkan bangsa kita sendiri..
    thx sudi follow blog sy yg baru ni
    sy follow awak balik..(:

    ReplyDelete
  6. kita yg xkaya mang berangan nk wat smua kebajikan n kbaikan p yg da kaya xtfikir pn..npa agaknya kita x d bg kekayaan?fkir2kn la jeng3

    ReplyDelete
  7. Eya-sebabnya Allah takkan uji hambanya atas apa yg hambanya tak mampu..
    Allah syg kita..mgkn bila kita dh kaya nnt kita jd buta akan keduniaan..(wahh!!dh mcm calon ustazah pilihan la pulok)
    dan entry saya ni sekadar angan-angan je keh..
    hihi

    ReplyDelete
  8. kalau jadik jutawan of coz la nak pergi haji n parent dlu..
    then shoppinggggg.. like2..^_^

    ReplyDelete
  9. Cik Mimie-bagus2..sama la kita..
    i like your comment (:

    ReplyDelete
  10. kalo kaya...ak nk tlong ekonomi owg islam...

    ReplyDelete
  11. jelah-sangat2 setuju ngan komen awak..

    ReplyDelete

my simple rules-you comment,I follow you..(:

hajat si izzah :

buat blog baru dah tercapai
ambik lesen kereta
ada pakwe(Zaim) paaaaling sweet di abad ini dah tercapai
nak habiskan diploma(tak sabar dh ni)huhu
dah masuk umur 20tahun ni(2011)
Page Graphics, Tumblr Reblog Graphics
daisypath